• Bilde
  • Steng
$Template.Join('', $allProductImages)
Vennligst les vår Vanlige spørsmål før du kontakter vår support.
Kanskje du finner svaret der!

Det er lettest å kommunisere med oss via mail:

[email protected]

...alternativt ringe oss på hverdager 08:00 - 18:00.

800 24 711

Husk å alltid ha ditt ordrenummer klart når du kontakter kundeservice.

Kundetjeneste handterer ingen fakturer eller betalinger. Fakturaspørsmål henvises til Klarna AB:
21 01 89 91
klarna.no
 

Butikker & åpningstider »

Å handle på Hollywood.no er enkelt!

Toll og import kostnadene inngår i priset!
...og du, vi sender alltids med Hollywood-klistremerker/stickers når du handler på Hollywood.no!!

Du trenger ikke å ansøke om medlemskap eller logge inn for a handle.
Når du har kommet til kassen fyller du i:

• Navn, adresse og din kontaktinfo
• Betalingsmetoden
• Fraktmåte
• Klikker på kjøp-knappen

...og alt er klart!

Selvfølgelig spares din kontaktinformasjon og ordreinformasjon.
Dette mailes også til deg tilsammen med ditt tracking-nummer og logg-inn for senere bruk.

Vil du følge din order, så bruker du din logg-inn under "Min Profil"
Her kan du se din ordrestatistikk og eksakt hvor din pakke befinner seg.

Når pakken er fremme på din leveringsplass får du en e-mail eller SMS.

Du må være 18 år for å kunne handle på Hollywood.no.

 

 

Vanlige spørsmål og svar

Klistremerker / Stickers

Vi sender alltids med Hollywood-klistremerker / stickers når du kjøper noe hos oss på Hollywood.no!

På grunn av at vi har stor etterspørsel etter gratis klistremerker, må du selv betale porto for dette. Vill du ha stickers? Send oss da et brev til:

Hollywood
Vandagatan 3
164 74, Kista

I det brevet legger du et nytt brev med din adresse med 2 stykk frimerker på, så legger vi i klistremerker å sender dette tilbake til deg.

Hvordan lager jeg en retur?
Fyll i returskjemaet som kom i pakken eller som du kan skriva ut her på siden under Retur, bytte og reklamasjoner, legg den sammen med varen / ene som skal returneres eller byttes. Pakk produktene godt inn enten med egen boks / pose eller bruk den samme forpakningen som varene kom i. Sett fast den vedlagte returetiketten på utsiden av pakken og ta det med til din nærmeste Bring kontor. Gratis bytte og retur gjelder.

Noter at varen å til og med forpakningen må være i uforandret tilstand. Ingen etiketter eller lignende får settes direkte på sko kartongen ved en retur. Blir kartongen skadet ved retur til oss tar vi ut en avgift på minst 20% av varens verdi eller 300 NOK. Keps får ikke sendes i brev, men må sendes til oss i kartong da det er viktig att formen ivaretas.

Vi sender deg en e-post så fort vi har mottatt din retur. Gjelder det bytte så sendes den nye varen når returen har kommet, ikke før. Gjelder det retur så skjer tilbakebetalingen/oppdatering av fakturaen 1-5 hverdager etter at du har mottatt retur bekreftelsen via e-posten. Observer at under høy belastning kan retur håndteringen ta opp mot 14 dager.
Hvorfor har jeg ikke fått min faktura?
Fakturaen kommer til deg den 15:e hver måned om du har valgt klarna konto (delbetaling). Om ikke sendes den til den e-mail adressen du har oppgitt. Har du fortsatt ikke fått fakturaen, kan du kontakte Klarnas kundetjeneste på tlf. 21 01 89 91 og be de sende deg en ny.
Jeg har valgt faktura – hvorfor nektes mitt kjøp av dere?
Når ett fakturakjøp gjennomføres tar Klarna en micro-opplysning av deg som kunde for å kunne se om de kan tilby den ønskede kreditten. Du får da omgående beskjed om kjøpet er godkjent eller ikke. Om kjøpet nektes kan du alltids kontakte Klarnas kundetjeneste for med informasjon.
Finnes varene på webshoppen i butikk?
Mange av varene finnes på våre butikker. Men dessverre kan ikke alle butikkene ha like stort sortiment som webshoppen. Sortimentet på butikkene skiller seg også fra hverandre. Du kan kontakte din nærmeste Hollywood butikk for å få vite mer om dette.
Stemmer fargene i bildene med virkeligheten?
Vi sjekker alltid våre bilder mot virkelig produkt for å sikkerstille at fargen på det som legges opp stemmer. På grunn av at innstillinger og kvalitet skiller seg beroende på hvilken skjerm man har kan man av og til oppleve at produktene har en annen nyanse enn det som vises på skjermen.
Hvorfor har jeg ikke fått noen SMS-avi?
Vent til ettermiddagen, har du ikke fått noen avi via e-mail eller SMS kan du høre av deg til kundetjenesten. Har du ett kollinummer men ikke avi kan du med hjelp av kollinummeret og legitimasjon hente ut pakken.
Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Henter du ikke ut pakken din kommer vi til å dra av 300 NOK for frakt samt administrasjons avgift. For å unnvike dette kan du velge å hente ut pakken og gjøre en vanlig retur.
Hvordan skal man vite hvilken størrelse man skal kjøpe på skor?
Mål foten sånn her: Still deg med hælen mot en vegg å legg noe (til eksempel en bok) framfor den lengste tåen. Mål avstanden mellom veggen og boken. Dette er din fotlengde. Ettersom man ofte har ulike lengder på føttene burde du måle begge og bruke den lengste fotlengden av disse.

Til din fotlengde må du legge til 10-20mm ekstra (beroende på hvor brei eller smal din fot er samt vidden på den sko modellen du velger) for å få den størrelsen du behøver. Om din fot er 220mm lang så burde du sannsynligvis en sko som er ca.230mm lang om din fot er "normalbrei".
Er størrelsene i US eller UK?
Alle skostørrelser er i US om ikke annet angis. Gå inn på størrelse tabellen for å kunne se motsvarigheten i EU og CM.
Er størrelsene alltid helt eksakt målt i tabellene til klærne?
Størrelsene kan skille seg noen centimeter mellom hvert plagg.

 

 

Sånn måler du:

For å kunne vite om ett plagg kommer til å passe deg finnes det et antall ulike mål for hver produkt. Om du er usikker på om ett plagg kommer til å passe akkurat deg er det beste å måle og sammenligne med ett plagg du allerede har. De målene vi bruker er følgene:


1. Waist/Midje (x2) – Midjemålet, vidden på plagget ganger to.
2. Length/Beninnerlengde (bukse) – Mål fra skrittet ned til slutten av buksebeinet.
3. Foot width/Fotvidde (x2) – Vidden ved buksebeinet når buksen ligger flatt, ganger to.
4. Chest/Brystvidde (x2) – Lengden fra armhule til armhule ganger to.
5. Length/Lengde – Mål fra skulder ned til enden av plagget.
6. Arm/Armlengde – Mål fra armhule til armslutt.


Øvrige mål angis alltid i produktbeskrivningen. Alle mål angis i centimeter.

 

 

Fraktmåte

BRING

Fraktavgift: 49 NOK

Moms, toll og avgifter byr vi på å er inkludert i priset! 
Din pakke sendes med BRING. Skriv inn ditt mobilnummer i kassen så kommer BRING til å sende aviseringen til din telefon via SMS når din pakke er framme hos ditt ombud.
Om aviseringen drøyer og du med hjelp av ditt kollinummer kan se at din pakke er framme så kan du også hente ut pakken med kollinummer og legitimasjon.
Pakken ligger hos ditt ombud i to uker før den sendes tilbake til oss.
For uavhentede pakker, debiterer vi 300 NOK for frakt og administrasjonskostnader.

UPS
Fraktavgift: 150 NOK

Din pakke sendes med UPS.

UPS leverer direkte på døren din mellom 08:00-19:00, pakken leveres bare om noen er hjemme og kan signere. Er du ikke hjemme ved første leveranseforsøk kommer ett nytt forsøk å gjøres dagen etter. Etter tre forsøk og ingen er hjemme sendes pakken tilbake til oss. Om pakken leveres tilbake til oss kommer du å debiteres for frakt frem og tilbake samt administrasjonsavgift totalt 300 kr.

OBS! Avvikelser i leveransetiden forekommer, bor du på en mindre plass eller langt nord i Norge kan du kontakte oss eller UPS så kan vi hjelpe deg å få fram leveringstiden for din pakke. For tilfellet går det ikke å kombinere UPS med noen av Klarnas tjenester. Derfor henviser vil til noen av våre andre betalingsmetoder ved belstillinger med UPS .

 

 

Betalingsmetoder

Visa/Master Card
Avgift: 0 NOK

Vi tar imot VISA, Master Card og Euro Card gjennom Klarna Checkout.
Det er trygt og sikkert å betale med kort på Hollywood. Klarna handterer dine kortoppgifter direkte og sikkert. Ingen kortoppgifter spares hos Hollywood. Vi tar ikke ut noen avgift for denne tjenesten. Du kan kontakte din kortutgiver om du har spørsmål rundt betalingen.
Les Klarnas vilkår her
PayPal
Avgift: 0 NOK

Betal med ditt PayPal-konto. Enkelt og sikkert. Kontakt PayPal ved eventuelle spørsmål kring betalingen.
Klarna kontokreditt
Avgift: 39 NOK

Vi utnytter oss av Klarna Europe AB, som håndterer alle våre fakturer.
Du kan bestille mot faktura både som privatperson og firma. Vi leverer bare ut varene til den adressen der du eller ditt firma er listet. (privat: bosteds adresse alt. firma: firma adresse) Klarna utfører en kredittsjekk og kredittopplysning kan hentes. Vi overlater alle våre fakturer til Klarna Europe AB.
Med denne tjenesten velger du hvor mye du vil betale i måneden. Den minste innbetalingen du kan gjøre er 50kr/måneden eller 1/24 del av totalsummen. Du kan alltids velge å betale hele summen på engang. Avi-avgiften er 39 NOK. Ingen opplegnings avgifter tas. Ved bestilling med Klarnas tjenester kan bare den personen som registrerte kjøpet og står som bestiller hente ut pakken.
Les Klarnas vilkår her
Klarna Faktura
Avgift: 0 NOK

Du kan bestille mot Faktura både som privatperson og firma. Vi leverer bare ut varene til den adressen der du eller ditt firma er listet. (privat: bosteds adresse alt. firma: firma adresse) Klarna utfører en kredittsjekk før de godkjenner kjøpet. Vi overlater alle våre fakturer til Klarna Europe AB. Fakturaen sendes til deg på e-mail, direkte fra Klarna. Ved bestilling med Klarnas tjenester kna Ved bestilling med Klarnas tjenester kan bare den personen som registrerte kjøpet og står som bestiller hente ut pakken.
Les Klarnas vilkår her

 

 

Returer, bytte og reklamasjoner

Endring av ordre
Ettersom vi vill att du skal få din pakke så fort som mulig så pakker vi dine varer kort etter at din bestalling har kommet inn til oss. Vi har derfor ikke mulighet å endre din order. Vil du legge til en produkt eller bytte størrelse vennligst legg en ny bestilling.

Angrerett/åpent kjøp
Når du handler på Hollywood har du alltid 30 dager full returrett (bytte eller pengene tilbake). Når du bytter kan du gjøre det med en produkt som koster like mye eller mindre enn det returnerte produktet/produktene. Observere att det rekker med å gi beskjed til oss at du vil unytte din angrerett innom 30 dager fra den dagen du har mottatt pakken. Gjeller ikke ved kjøp av undertøy eller badeklær.

Noter at varen å til og med forpakningen må være i uforandret tilstand. Ingen etiketter eller lignende får settes direkte på sko kartongen ved en retur. Blir kartongen skadet ved retur til oss tar vi ut en avgift på minst 20% av varens verdi eller 300 NOK. Keps får ikke sendes i brev, men må sendes til oss i kartong da det er viktig att formen ivaretas.

Vi følger Konsumentverkets regler og riktelinjer for e-handel (mer info her).

Bytte kan skje mot vare med samme verdi eller billigere. Er varen billigere tilbakebetales mellomlegget via den betalingsmetoden som du brukte når du la ordren. Se mer informasjon under tilbakebetaling. Du står selv for returfrakten. Ved ett bytte sendes den nye varen fraktfritt tilbake til deg. Har du spørsmål om din vare eller ditt kjøp, kan du ringe eller e-maile oss så hjelper vi deg.


Returnere varer
Returseddelen skal alltids fylles å sendes tilsammen med varen/ene som skal returneres eller byttes. Ved ett bytte sendes den nye varen fraktfritt. Det er viktig at du fyller i returseddelen korrekt, det er bedre å fylle i for mye enn for lite. Pakk produktene godt inn enten med egen boks / pose eller bruk den samme forpakningen som varene kom i. Sett fast den vedlagte returetiketten på utsiden av pakken og ta det med til din nærmeste Bring-representant. Om du er usikker eller har noen spørsmål ring oss gjerne på 800 24 711 eller via e-mail til [email protected]. Det er viktig å angi ordrenummeret i e-mailen. Gratis bytte og retur gjelder!

Returseddel for nedladding:
Retur med Posten:
Besøk ditt lokale postkontor, send varen til:
Hollywood
c/o Postens godssenter 
0060 Oslo

Skriv ordrenummeret på utsiden av din returpakke da det kan hjelpe til en fortere returhåndtering. Returnerte varer skal være ubrukte og i ny tilstand, dette gjelder også emballasjer. Ved all kontakt angående bytte/retur/forespørsler, skriv ditt ordrenummer i emnefeltet i e-mail til oss.

Vi sender deg en e-post så fort vi har mottatt din retur. Gjelder det bytte så sendes den nye varen når returen har kommet, ikke før. Gjelder det retur så skjer tilbakebetalingen/oppdatering av fakturaen 1-5 hverdager etter at du har mottatt retur bekreftelsen via e-posten. Observer at under høy belastning kan retur håndteringen ta opp mot 14 dager.


Garanti/Reklamasjon
Eventuelle garantier eller reklamasjoner må meddeles via e-post eller via telefon på +468-72 00 797 før retur. Retur får ikke skje før en avtale med Hollywood har gjennomførts. I visse fall kan ett fotografi rekke, hvilket betyr at vi vil ha en korrespondens før garantisaken settes i bruk. Vi følger Konsumentkøperlagen og vil du lese mer om hvilke regle som gjelder, besøk www.konsumentverket.se. Vi kommer til å følge Allmänna reklamationsnämndens rekommandasjoner ved eventuelle tvister.


Tilbakebetaling

Om du har returnert hele din ordre kommer vi til å tilbakebetale deg beroende på hva du har betalt med. Gratis bytte og retur gjelder!

Kredittkorts kjøp og PayPal:
Om du returnerer en ordre eller deler av en ordre som du har handlet via kredittkort eller PayPal behøver du ikke å sende med noe kontonummer da tilbakebetalingen skjer til samme konto ble brukt i kjøpet.

Postoppkrav:
Tilbakebetaling gjøres til ditt bankkonto og vi behøver da dine kontodetaljer. Send alltids med ditt kontonummer selv om du bare har sendt tilbake en vare for ett bytte da den varen som du vil bytte til kan være utsolgt.

Fakturakjøp:
Har du valgt å betale via Klarna Faktura eller Klarna Konto justerer vi ordrebeløpet samt e-mailer deg en oppdatert faktura med det nye beløpet.
Om du allerede har betalt din faktura kommer vi til å gjøre en tilbakebetaling til Klarna som da betaler dette videre tilbake til deg. Kontakt Klarna for mer spørsmål: 21 01 89 91.

Uavhentede pakker:
Du har 14 dager på deg å hente ut din pakke hos postkontoret. Om du ikke henter ut pakken innom denne tiden returneres pakken til oss. For uavhentede pakker drar vi av 300 NOK for frakt og administrasjonsavgifter på summen du skal få tilbake.

 

 

Kampanjer og øvrig informasjon

Rabattkoder
Under kampanjer med rabattkoder eller andre tilbud er det ikke mulig å aktivere noen rabattkoder eller justere priset i ettertid. Skal rabattkoden være gyldig må den aktiveres i kassen før kjøpet gjennomføres. Bytte: En vare som er kjøpt med nedsatt pris kan bare byttes med en likeverdig eller billigere vare dvs. man kan ikke byte til en vare som er likeverdig med varens ordinære pris. Rabattkoder er bare gyldig på varer til ordinære pris, om ikke annet er spesifisert, og kan ikke kombineres med andre tilbud.

 

Vilkår for "Mystery Box"
For spesialproduktene som "Mystery Box" gjelder følgene: Full returrett som vanlig men du må i så fall returnere hele boksen. Altså tilbyr vi ikke bytte av enslige produkter.

 

Vilkår for tilbudet "2 for 1 / 3 for 2"
Tilbudet kjøp 2 betal for 1 / 3 betal for 2 - få den billigste på kjøpet gjelder både på fullpris / nyheter og salgsvarer. 
Når du kjøper tre vare på vår salg så får du automatisk den billigste på kjøpet.
 


Ved eventuell oversalg eller om en produkt er slutt på vårt lager forbeholder vi oss retten til å makulere hele din ordre. Vi kommer da å via e-mail informere deg om hvilken produkt som er utsolgt. Når vi makulerer din ordre legges de varene som fantes på din ordre opp på hjemmesiden igjen og du kan da legge en ny bestilling.
 

Retur og bytte
Du har alltids 30 dager full returrett (bytte eller pengene tilbake), dette gjelder også på salgsvarer og under 3 for 2 kampanjer. Ved retur av den frie varen skjer ingen tilbakebetaling da denne produkt ikke kostet noe. Om du returnerer en produkt som du har betalt for, men velger å beholde gratis varen har du ikke lengre rett til å bruke deg av kampanjen 3 for 2 å får da betale for gratisvaren. Dette innebær att vi bare tilbakebetaler mellomlegget mellom gratisvaren og den varen du returner. Denne kampanjen går ikke å kombinere med andre tilbud.

 

Salg-/helligdager
Under salgstider og helligdager kan leveransetiden økes med 1-3 arbeidsdager. Vi ber deg da å ha overseende til dette så lover vi at vi gjør så godt vi kan for å få avgårde din pakke så fort som mulig. Under lengre salgsperioder har vi dessverre begrenset mulighet til å kontakte deg som kunde om din ordre ikke skulle være komplett.

Store bestillinger
Vi har absolutt ingenting imot at du bestiller mye samtidig. Dokk vil vi reservere oss før ordrer som inneholder flere varianter av en og samme vare, spesielt når det gjelder Sneakers og Limited Editions. Har du spørsmål rundt dette, send vår kundetjeneste en e-mail på ([email protected]).

Prisfeil
Ved eventuelle prisfeil forbeholder vi oss retten til å justere eller makulere bestillinger.

Øvrig
Vi reserverer oss for feil utenfor vår kontroll, til eksempel force majeure. Sortimentet i webshoppen skiller seg fra det som finnes i markbutikkene. Vi garanterer altså ikke at det du ser på den her siden finnes i noen av våre markbutikker.

 

 

Firma info

Hollywood.no
Chris Hollywood Konfektion AB

Organisasjonsnummer:
556187-4131

Adresse:
Vandagatan 3
164 74, Kista, Sverige